Juttu julkaistiin aika isosti Savon Sanomissa. Näin se itsekin, kun tulimme tänään lomalle Savoon. Äiti oli aivan innoissaan, ja isäkin oli sanonut jutun luettuaan, että "no, kuka tuosta suuttuu, niin suap suuttuakkii". Sitten ensimmäinen nettiadressiin ilmoittautuja soitti äidille ja samalla ilmeni, että nettiadressin osoite on lehtijutussa väärin. Minun moka. Osoitteen pitäisi olla

www.adressit.com/akonvesi, mutta se oli jutussa www.adressi.com/akonvesi. Itketti ja harmitti. Soitin SS:n toimitukseen ja pyysin oikaisua. Lupasivat oikaista viikonlopun aikana. Manu lohdutti, että kyllä nettiä käyttävät löytävät adressin. Isän lohdutus oli, että "jokatappaaksessahan siihen ee meejän kylältä kukkaan nimmeesä paa, niin se osote on ihan se ja sama". Isä kieltää minua myös laittamasta hänen nimeään nettiadressiin, "minä en oo puolesta enkä vastaa, minä oon jo niin vanaha, että en minä jaksa, jos kyssyyvät, niin minä sanon, että en kiellä en puolla". Minä olen tosi ärsyyntynyt, en voi ymmärtää isän kantaa millään.